Event Information:

• L'Institut

L’Institut de Neurociències és un institut de recerca propi de la Universitat de Barcelona creat el 16 de Desembre de 2015 per aprovació del Consell de Govern de la universitat, a partir de l’evolució de l’antic Institut de Recerca en Cervell, Cognició i Conducta (IR3C). Actualment, el nostre Institut aglutina prop de 300 investigadors i investigadores que pertanyen a les facultats de Psicologia, Medicina, Farmàcia i Biologia, i que estan distribuïts en quatre campus universitaris (Mundet, Clínic, Bellvitge i Diagonal).

L’Institut de Neurociències té com a missió impulsar la recerca en neurociències en el sentit més ampli, i actuar com a catalitzador que afavoreixi la potenciació de la recerca i la col·laboració entre els grups d’investigació. El nostre és el primer Institut de Catalunya i de tot l’estat que integra línies de recerca en neurobiologia, neurofarmacologia, fisiopatologia, neurologia, psiquiatria, psicològica clínica, neuropsicologia i neurociència cognitiva. Per tant, abordem les neurociències abastant tots els seus àmbits d’expressió i volem difondre la visió integradora de les neurociències com a disciplina única.

En aquesta web podeu trobar tota la informació sobre les nostres grups i línies de recerca, les notícies d’actualitat i les activitats que duem a terme. Esperem que us ajudi a conèixer millor la tasca que realitzen els nostres investigadors i investigadores per contribuir a l’avenç del coneixement en neurociències.

Òrgans de govern

L’Institut de Neurociències està governat per un Consell de Direcció escollit per votació de tots els membres, i per un Equip de Direcció nomenat pel Consell. Aquest equip de direcció està format pel Director, el Secretari i els representats de les sis àrees de recerca. L’Institut es regeix per un reglament intern d’acord amb les normatives de la Universitat de Barcelona reguladores dels instituts de recerca aprovat pel Consell de Govern de la UB en data 21 de març de 2006.

Equip de direcció

Dr. Jordi Alberch

Secretari

Dr. Xavier Gasull