SEPC

XXVIII Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Psicologia Comparada

El XXVIII Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Psicologia Comparada (SEPC) tindrà lloc a Barcelona del 12 al 14 de setembre del 2016, a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. La presidenta del comitè organitzador d’aquest congrés és la Dra. Victoria Díez Chamizo i el vicepresident és el Dr. Josep Batista Trobalon, tots dos investigadors de l’Institut de Neurociències.

Aquest congrés té com a finalitat promocionar l’estudi experimental de Psicologia Comparada i altres temes afins, i constitueix una excel·lent oportunitat de trobada i debat científic. En aquesta edició, la conferència invitada de la inauguració anirà a càrrec de Ralph R. Miller (de la Universitat de Binghamton, NY) i la de clausura a càrrec de Ian P.L. McLaren (de la Universitat d’Exeter). També tindrà lloc una “Conferència SEPEX” el dia 13 de setembre a càrrec de Veronique Bohbot (de la Universitat de McGill, Montreal).

Les inscripcions i els enviaments de resums s’accepten fins el 31 de maig de 2016, a través de la pàgina web del congrés (http://www.ub.edu/sepc2016/es). Les aportacions característiques en els congressos de la SEPC fan referència a la investigació experimental dels processos bàsics de l’aprenentatge i el condicionament clàssic i instrumental. També s’inclouen estudis sobre les relacions entre els processos de aprenentatge, atenció, memòria, motivació i cognició comparada tant en organismes animals com en humans, així com les seves bases neurològiques.

Altres Noticies